لباس های لاغری و گن ها

ساخت وبلاگ

گن فرم دهی ساعت شنی در مدل های متنوع و کیفیت های بالا09386932322


چگونه می توان از گن ساعت شنی کمری مراقبت کرد؟ باند لاغری در دمای اتاق به صورت دستی در آب شسته می شود. اتو کردن کاملاً ممنوع است. در هر زمان از روز و در هر شرایطی می توان از آن استفاده کرد. در زیر لباس نامرئی است ، هنگام کار سروصدا ایجاد نمی کند.
تاریخچه:اثر بارز استفاده از گن ساعت شنی ارزان را می توان بعد از یک ماه و نیم مشاهده کرد. کمربند ماساژ برای کاهش وزن محصولی بی نظیر است که بطور کامل از لحن عضلات تغذیه می کند و همچنین بهزیستی را بهبود می بخشد. آیا گن ساعت شنی برای زیر لباس مجلسی  به سلولیت کمک می کند؟ محصول لاغری کاملاً مناسب پوست شیب دار را بر عهده دارد و برای استفاده از سلولیت موثر است ، که قابلیت ارتجاعی پوست را به راحتی از بین می برد. یک دستیار ضروری برای تحرک بدنی از سلولیت.

گن ساعت شنی مردانه  یک روش مؤثر در شکل گیری شکم شما با منابع کمی است. این یک وسیله ورزشی کوچک است که در زیر لباس راحت پوشیده می شود. در مقایسه  گن لاغری شکم و پهلو  شکمی ما می خواهیم شما را با مدلهای مختلفی که در طول آموزش از شما پشتیبانی می کنند معرفی کنیم.

در بین پنج باند بهترین شکم نه تنها  گن لاغری ساعت شنی برقی با استفاده از تکانه های برقی بلکه تسمه های عرق نیز وجود دارد. اینها باعث تولید گرما برای چربی سوزی بالاتر می شوند. در هر دو نوع ، گردش خون با شدت بیشتری ترویج می شود و چربی سوزی تحریک می شود.

این  گن ساعت شنی تاپی باعث افزایش گرمای بدن می شود تا در طی فعالیت های ورزشی باعث تعریق شوید. با افزایش دمای داخلی و ریختن وزن اضافی به خصوص در ناحیه شکم با این بانداژ شکمی ، سوختگی خود را به حداکثر رسانده و چربی شکم را سریع از دست دهید.
Quality کیفیت بالا و راحت】شکمبند ساعت شنی شکمی ساخته شده از نانولایه نرم و با کیفیت بالا که می تواند به شما در گرم شدن کمک کند ، پوشیدن آن راحت است. خاصیت ارتجاعی ، سبکی ، عایق حرارتی ، مقاومت در برابر سایش ، همچنین به لطف فناوری ضد لغزش از تمام حرکات شما پشتیبانی می کند.
Length طول قابل تنظیم tr اصلاح کننده ما یک بسته بندی کاملاً قابل تنظیم با کامپوزیت مخمل خواب دار است. طراحی سبک گن ساعت شنی اصل عرق کردن جدید و قابل تنظیم با Velcro قابل تنظیم است ، می تواند اندازه اکثر افراد را برآورده کند ، یونیکس ، مناسب برای همه سنین.
Protection محافظت کامل Bel  قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا  عرق از کمر محافظت کرده و کاهش می دهد و استرس در عضلات کمر را تسکین می دهد. با وضعيت بهتر ، از درد جلوگيري مي كنيد و عضله را در عضلات كمري و شكمي ترويج مي كنيد.
【تمیز کردن آسان】 بعد از تلاش ، با آب صابون پاک کنید ، سپس بشویید و به طور طبیعی خشک شوید. طول 110cm ، عرض 23cm است ، پوشش گسترده ای را فراهم می کند تا نیازی به نگرانی در مورد افتادن در طول تمرین نباشید.

 


بی اندازه چندین اینچ از خط کمر را از دست بدهید!

تاثیر گن ساعت شنی  زنان از 2 لایه مجزا تشکیل شده است. دارای کمربند قابل حمل توسط یک خرید حضوری گن ساعت شنی قابل تنظیم با Velcro است. کمربند بدین ترتیب مستقیم بر روی کرست ثابت می شود.

بهترین مارک گن ساعت شنی  برای زنانی طراحی شده است که می خواهند به طور موثر خط کمر خود را کاهش دهند. همچنین برای تشدید لاغری در جلسات ورزشی طراحی شده است.

مرکز پخش گن ساعت شنی برای زنان به 2 روش مکمل کار می کند. از یک طرف ، پوشش نئوپرن کرست برای ارتقای لاغری طراحی شده است. از طرف دیگر ، کمربند قابل تنظیم باعث می شود بلافاصله اندازه کمر کاهش یابد.

گن ساعت شنی جلیقه ای اصل برای مردان

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای برای مردان ، به دست آوردن و لاغر شدن ، برای نگه داشتن یا یافتن شکم صاف و تغییر شکل سیلو.

لوازم آرایشی مجسمه سازی ، غنی شده با مواد فعال چربی سوزی ، برای پوشیدن شب و روز ، تحت یک پیراهن یا پیراهن نامرئی است.

گن ساعت شنی ارزان قیمت از پنبه شسته شده و الاستن برای حداکثر راحتی ساخته شده و مانع حرکت نمی شود ، در یک پارچه دنده 1/1 میکرو محصور شده با مواد فعال لاغری.
الاستیک سیلیکون شده است به طوری که کمربند نمی لغزد.

میکرو کپسول هایپوآلرژیکی متصل به پارچه بتدریج آزاد می شوند و هر حرکت با کمربند پوشیده می شود ، مواد فعال طبیعی که روی پوست پراکنده می شوند باعث تقویت نازک شدن می شود.

این پارچه ها در آزمایش های مشابه محصولات آرایشی و بهداشتی قرار گرفته اند و از نظر آزمایشگاه تأیید شده به پیروی از مقررات مربوط به این محصولات در مورد خطرات آلرژی و سمیت ، تایید شده اند.
در اندازه های L تا XXXL ، به رنگ سیاه و سفید موجود است.

به منظور حفظ شکل و یا صاف کردن شکم ، می توانید با تعریق از گن ساعت شنی لاتکس زنان استفاده کنید. در واقع ، شما فقط باید کمربند را بگیرید و آن را به دور شکم خود یا بخشی که می خواهید بیشتر کار کنید ، گره بزنید.

این می تواند بازوها ، ساعد ، دست باسن ، ران یا معده باشد. پس از برقراری کمربند ، گرمای قابل توجهی بر روی بخشی از بدن که در آن استفاده شده است ، وارد می کند. هدف این گرما ذوب شدن چربی چربی است که شما را مهار می کند.

گن ساعت شنی عرق را می توان برای مدت طولانی پوشید. می توانید در حین کارهای خانگی ، حین فعالیت بدنی و حتی هنگام کار ، از آن استفاده کنید. می توان از آن به عنوان غلاف استفاده کرد. تنها اشکال این است که قسمتی را که استفاده می شود عرق می کنید. کمربند لاغری برای خانمها نیز می تواند توسط میکرو ماساژ استفاده شود.

گن ساعت شنی لاتکس

کمربند لاغری هاتبلت

لباس های لاغری و گن ها...
ما را در سایت لباس های لاغری و گن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران saatsheni24 بازدید : 161 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 17:48